Friday, February 12, 2010

where is it?

I need help.

I seriously in need of one right now.

I CAN'T FIND MY ASTRO REMOTE!!!

I left it somewhere an hour ago & now I just don't have the slightest clue of its whereabout.

I searched everywhere but still, no luck.

I m freaking frustrated with myself.

ARGH!

Updated: Remote found. By mum. I should tie it around my neck next time. Haha..

7 hands in the air:

Anonymous said...

coba ko carik celah2 sofa..adik ku suka engkah remote kat celah ya..sak ati ku..

f.i.e.z.a said...

mun xda beli baru d mall ya ada gak rm10 rasa mek..

The Geek Goddess said...

coba misscall gak za...ekekekekekeke...

n i e z a said...

::sueprettyinpink::
Dh temu, ya pun mak ku yg nemu.
Begolong lam tilam duhal.
Tp aku suka juak la engkah celah2 sofa, pasya gago becarik. Haha..

::f.i.e.z.a::
Brp kali beli dh remote astro ya.
Supan ngan org di supermall. Haha..

::Lois_Lane::
Dh ku miskol tek tp x temu juak.
Next time lekat jkla gps device. Hehe..

myra said...

hahahah. nieza, jenaka juak ktk tok. next time, put some RFID. easy for u to detect. hehehe.

Faizal n Fashitah said...

Mek dah saspen tek. Mek mikir rimot kitak kenak curi oleh dak pencuri nok mecah masok keta auntie kitak reya :O

n i e z a said...

::myra::
Kmk nang babo ko. Maka gk mudak. Yalah, klak la masang benda ya, x nya ilang gk.

::Faizal & Fashitah::
Mun remote astro ya pun nak dicuri nya juak nang desperate mena la pencuri ya. Haha..