Sunday, July 5, 2009

tag diri sendiri. pathetic. :D

1. bekas kekasih saya adalah ://daniel wu. in my dreams. :D

2. saya sedang mendengar ://bunyi kipas full swing.

3. mungkin saya patut://turunkan berat badan. baju ambik dari tailor dh x muat. benci!

4. saya suka ://surprises. especially things that can melt my heart & make me go awwwww...

5. sahabat-sahabat baik saya ://adalah mereka yg kenal saya inside out.

6. saya tak faham ://kenapa saya masih single? :D

7. saya kehilangan ://mood nak makan semalam disebabkan gatal2 satu badan.

8. ramai yang berkata ://saya lihai bila driving.

9. makna nama saya ://saya pun x pasti. ;p

10. cinta itu adalah ://sesuatu yang indah. :)

11. di suatu tempat, seseorang sedang ://shopping sakan (fieza)

12. saya akan cuba ://utk tidak segan lagi & pursue that guy. ;p

13. ayat SELAMANYA membawa maksud ://sampai hujung nyawa.

14. telefon bimbit saya ://baru lepas charging. dh full. happy. :)

15. bila saya terjaga dari tidur ://saya akan cari handphone, tgk jam pukul brapa & tarik selimut sambung tidur.

16. saya paling meluat apabila ://ada orang yg rasa diri bagus sangat & others are inferior.

17. pesta/parti adalah ://funfair.ada kumpulan kristal.

18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah ://kucing. period.

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah ://peringkat remaja (sekolah asrama). the best years of my life!

20. hari ini ://saya teringin nak makan luar.

21. malam ini saya akan ://online dgn bobet kat Coffee Bean or Starbucks.

22. esok pula saya akan ://bangun lewat coz keja syif petang. yippie!

23. saya betul-betul inginkan ://wang yang banyak coz C&K tgh sale sekarang. i need new heels!

24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini ://muka camni rugi orang x nak. :D

25. pusat membeli-belah atau arked permainan ://semestinya pusat membeli-belah.

26. Makanan Barat atau Jepun ://dua-dua. i like western+asian. :)

27. bilik yang terang atau gelap://samar-samar adalah romantik & sexy. ;p

28. makanan segera adalah ://heaven bila benar2 teringin.

29. ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?//"ne kunci bilit kamek, mak?"

30. siapa yang anda nak tag?//siapa-siapa yg sudi. :)

6 hands in the air:

AmirFX said...

Aihhh... Ktk sik ngn Fieza g shopping? Musykil ehhss...

n i e z a said...

::amirFX::
nya di kl nun, vacation ngan famili. x mek nak ekot juak nak. hehe..

Khairul Onggon said...

Hehehehe... tag mgetag owh... Aiyih?? Fieza udah di KL kah??

Ms Tikot said...

Bila Fieza plg hor... rindu ngannya eh...

Felicia F. Ramzi said...

samar samar adalah romantik dan sexy..oh oh..im with you..hahaha.. lanji sentiasa aduh hai

n i e z a said...

::khairul.onggon::
udah balit ctok gik dah fieza koatan lambat kmk mereply komen ktk. haha..

::ms.tikot::
dh balit dh fieza tp modem nya rusak, susah nya nak update nektok. tp tunggu jak, blogger tegar ya bah. ada jak caranya. ;)

::felicia.f.ramzi::
best nak? aku x sabar nak seduce sumone dlm samar2 camya. lanji!