Tuesday, June 16, 2009

f.i.e.z.a tagged me!

f.i.e.z.a tagged me (again!) so here goes!

1. apa perasan sekarang - bosan sgt2 coz perasaan membuak-buak nak keluar tp xde teman. nak keluar sorang2 cam pathetic je. :(

2. saya nak makan - abc special & sotong kangkong di swee kang. ingin eh! huhu..

3. saya x suka - bila saya PMS. sekelip mata boleh bertukar jadi 2 org yg berbeza. super sensitive & super pissed off.

4. impian saya - travel the world dgn org yg disayangi.

5. haiwan yg saya tidak suka - cicak. pernah sekali kena gigit cicak time tido kat sekolah asrama. pastu terus trap cicak tu dlm tingkap sampai kering. puas ati! haha..

6. saya harapkan - yang duit xkan habis. bila withdraw 50, 500 masuk. heaven!

7. jika boleh diputarkan masa - nak blaja rajin2 time spm so that boleh fly overseas to further studies.

8. saya pada 10 thn akan datang - seorang anak, isteri, ibu yang baik. hopefully!

9. hp saya adalah - nokia 3120 classic. hujung bulan ni setahun la dia. :)

10. saya pernah bercinta sebanyak - 0 kali. yes, saya x pernah bercinta. crushes mmg ramai tp setakat tu sahaja. dh jumpa that perfect guy tp sayang, byk sangat halangan nya. :(

11. saya suka pada - lelaki yg boleh bimbing saya. yg tegas tp penyayang. passionate terhadap kehidupan, kerja & saya. :)

12. kawan2 saya - kebanyakan nya adalah kawan-kawan dari sekolah menengah. lepas dari tu saya x pandai sangat berkawan. lambat sikit nak warm up dgn orang baru. segan ye, bukan sombong. ;)

13. pernah dikhianati -so far x pernah lagi. hikmah nya x pernah bercinta. :D

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda - kalau ada nanti, saya nak doakan dia 'bahagia' dunia & akhirat. (me being sarcastic)

kalau rajin, boleh la tag diri sendiri. :)

5 hands in the air:

f.i.e.z.a said...

seriously mek singkol maca entry ktk dlm bm.english sounds a lot better!hehehe..
perfect guy ya susah gilak za oo..seteguh tembok china keegoannya.xpat dtggu eh..huhu..

n i e z a said...

::fieza::
kmk singkol juak sebenarnya tp dh nya lam bm, lantak jakla wpun bunyi nya lucu. haha..
fyi, i wasn't referring to him. he's NOT that perfect for me. the perfect guy would be someone who loves me for me and u pretty well know who he is. ;)

Felicia F. Ramzi said...

hahaha aok eh, aku maca mun senget juak kotan kau sik kalak nulis dlm entry BM..oh oh good wifey..yerrr..

AmirFX said...

Perfect guys ada d luar nun... Cari jak... <<-- kenj ada jak... haha....

n i e z a said...

::felicia.f.ramzi::
that makes the two of us. bak kata sharifah amani, i sound stupid when i speak in malay. ;p
semestinya wifey yg baik, sebut jak apa mok suma ku polah. ehems.

::amirFX::
nya x perlu perfect gilak, perfect di mata kmk pun cukup la. and yes, he is out there waiting for me! :)